8.9.15

finally.... E T S Y U P D A T E ! ! ! !










finally.... an etsyshop update
boy, did that take long....
but it's done! 
these images are from a few weeks ago
when i was happily printing
just before i started my new job
.... i miss the smell of the printing ink
the sound of miss Stuttgart
soon, soon....
for now
very welcome in my shop!


eindelijk .... een etsyshop-update
jongen, wat duurde dat lang
maar het is gedaan!
deze foto's zijn van enkele weken geleden
toen gelukkig aan het afdrukken was
net voordat ik begon bij mijn nieuwe baan
.... ik mis de geur van de drukinkt
het geluid van miss Stuttgart
binnenkort, binnenkort....
voor nu
hartelijk welkom in mijn winkel!

4 opmerkingen:

  1. mooi, hoor, dat patchwork effect zo, op je werkvlak... oh, wat ben je een tijdgoochelaar op het moment, is het niet? ik hoop dat jouw eerste weken voor de klas goed zijn meegevallen. ik wilde een klein vliegje zijn, méér dan dat, gewoon, leerling! succes met de verkoop van je fijne, nieuwe wensen!! n♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hurrah!
    I love that colour blue :)
    You are sounding very busy (and very happy with it too)
    Hugs dear
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. this looks just so satisfying to do - and so beautiful. hello dear you + thank you for not abandoning me. it's good to be back :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Like the color and the quote, I think I need to stop by at your shop!

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

Volgers